Dieetvoeding voor paarden

Sinds kort bieden wij in de praktijk dieet voeding voor paarden aan van Sanéqui.

0010-sanequi-colon

Sanéqui heeft als doel om kwetsbare paarden en/of zieke paarden te ondersteunen door een voor die aandoening geschikt voer aan te bieden. De kwaliteit van dit voer is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, voldoet aan wettelijke eisen en bevat dus ook aantoonbaar werkzame ingrediënten. Sanéqui is uitsluitend verkrijgbaar via de dierenarts. In onze kliniek kennen we de situatie van uw paard en kunnen we u advies geven over welk soort voeding en welke voedingsstrategie voor uw paard het meest geschikt is. In de poster hieronder ziet u de uitkomsten van het onderzoek dat gedaan is naar de effectiviteit van Sanéqui.
95% van de gebruikers van Sanéqui zag verbetering bij zijn/haar paard!

sanequi werkt

Het assortiment bestaat uit meerdere soorten voeding die elk specifiek zijn samengesteld voor een specifieke aandoening. Zo is Sanéqui uitermate geschikt voor paarden die gevoelig zijn voor o.a. koliek, maagzweren, spierbevangenheid en hoefbevangenheid (bijvoorbeeld bij paarden met de ziekte van Cushing of het Metabool syndroom). Ook is Sanéqui in te zetten bij nutritioneel herstel van ziekten of wonden.
Bovendien biedt Sanéqui voor oudere paarden, drachtige of melkgevende merries en veulens een uitgebalanceerde voeding.
U kunt Sanéqui op bestelling verkrijgen bij ons in de praktijk.

Wilt u meer informatie over Sanéqui? Belt u dan met onze kliniek via 0228-317000 of mail naar info@dierenkliniekenkhuizen.nl.